perjantai 8. lokakuuta 2010

Heips!

Tosiaan tämän blogin oon jo jonkin aikaa ajatellut tehdä ihan siitä syystä, että mulla on niin paljon kuvia, joita halua julkaista. Miksi? No, siinäpä vasta kysymys. Omaksi iloksi, ehkä myös jonkun muunkin. Ja esim. Facebook ei ihan tarpeeksi mua tässä mielessä palvellut.

Ja laitanpa tähän aluksi nyt vaikka ihan muutaman mukavan syksyisen kuvan, joita nyt on tullut aika ahkerasti tässä kuussa näpsittyä!

Jännittäviä lehtiä toisten takapihalla!

Tykkään vedestä aiheena. Mulla on ihan hirveästi vesiaiheisia
kuvia. Tässä kivasti syksyistä vettä!

Tämän kuvan otin yhtä kuvistyötä varten. Tehtävänanto oli
ottaa kuvia liittyen aforismiin. Valitsin aforismiksi "Jokaisen on
maalattava sateenkaarensa niillä väreillä, mitä on käytössä."
Voisin ne muutnkin kuvat tähän liittyen varmaan joskus pistää.

Tämän otin tänään, kun päätin mennä möyrimään
paikalliseen leikkipuistoon kameran kanssa.
Kamalasti ei nyt voinut uutta materiaalia julkaista, kun on uusi kone alla ja tää ei nyt kyllä vielä ihan toimi niinkuin unelma. Onneksi on nuo miehet jotka sitten hoitaa nämä asiat!

Tämä tulee siis olemaan mun kaikenlaisten kuvien, piirrosten ja muiden taiteellisten hömpötysten julkaisupaikka, minun palaseni taidetta! 8)

2 kommenttia: